HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

16.rész:Ég Veled....

2007.10.26. 18:30 Enni

-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!-kiáltottam rémülten.-Enni,Enni csak én vok!-mosolygott           rám Souske.-Jah sya!-mondtam elhaló hangon.-Tudod miért vok itt?-kérdezte Souske.-Nem....-feleltem elég semmit mondóan.Bevallom,h nem non örültem most neki.-Én is ide fogok járni!-nevetett Souske.-Jaj de jó!!!!!-színleltem egy sikolyt és felpatantam a padról,mintb aki téll non örü ennek.Megöleltem őt,de amikor meg akart csókolni elrántottam a fejemet.-Ne!Nem akarom!-kiáltottam az arcába.-Miért?Na...Enni!Kérlek....legalább ennyit!-könyörgött Souske és megint leakart kapni,de erre már idegesen felképeltem.-Ekkora érzéketlen,bototnyelt,faszt mint Te!!!!Mond mit nem értesz azon,h :,,Nem akarom!" ??!!-ordítottam neki.Ő erre egy percig hátrahőkölt,de még neki állt feljebb.-Na ide figyelj Enni Banx!Te ne magyarázd nekem,h nem akarod,mikor nem azt kérem Tőled,h állj ki a sarokra,sőt még nem is azt kérem,h haggyad magad....csak meg akarlak csókolni!!!-ordította le a fejemet.Erre már kicsit becsmérlően néztem rá,de inkább verjen szarrá egy srác,minthogy a suliudvaron erőszakoljanak meg,ezért tovább feleseltem.-Na dugd fel Souske!Hogy lehetsz ennyire perverz??!!!-kérdeztem Tőle már normi hangnemben.-Én csak meg akarnálak csókolni!De ha nem....hát szakítunk!-mondta nekem.-Akk csákó!-mondtam és elindultam hazafelé.DE ő elkezdett utánam futni....és ugyebár magassarkúba nem olyan könnyű futni.Levettem a cipőmet és mezitláb futottam tovább.....bár még így is eléggé égő volt,mert aki látott minket nem érthette,h mi a fenérért futok mezitláb a szúrós aszfalton.A házunk nem volt épp közel és ha nem futok el vmerre Souske iztosan elkap.Befutottam a parkba ahol eddig is sokszor jártam már,ezért ismertem a terepet.Azomban azzal nem számoltam,h szoknyában és harisnyában nehéz fára mászni.Ezért bemásztam egy tulyasor mögé.-Enni?!Hol vagy?-hallottam folyton a parkból,de nem akartam kimenni.Ott ültem kb. fél órát,mire Souske végre elment.Aztán mentem haza....

Otthon anyu jól elvolt az öcsémmel,a nővérem épp pasizott,Eric pedig félig benn lógott a hűtőben.-Enni,h nézel ki???-kérdezte anyu rémülten,mikor meglátta a fűnyomos blúzomat és a szoknyámat.A harisnyám is tele volt lukakkal.-Kergettek!-mondtam és ledobtam a cipőmet a sarokba.-Mi történt?-kérdezte anyu mikor bementem a nappaliba.-Anyu!!!Csak kergettek.....nem muszáj ennyire meglovagolni a témát!-mondtam é felrohantam a szobámba,h átöltözzek.Póló,farmer,lelapított haj,tornacipő.Ez volt az aznapi ruházatom.Aztán leültem a gép elé és elkezdtem emesenezni Hollyval.-Na mi van?-Hollly.-Souske megkergetett!-én.-És Bill olvasta már a leveledet?-Holly.-Nem tom....nem tudja a számom!-én.-Én megadtam neki....-Holly.-Anyádat Holly!!-én mérgesen.-Most mi van?Tetszik neked vagy nem?'-Holly.-Annak már úgyis mind egy!Fogadok mindenre ami szent és sérthetetlen,h 2 vagy 3 hét múlva már össze boronálják Paris Hiltonnal vagy vki hasonlóval!-én.-Na ne már!Ő is szeet Téged!-Holly.-Az már nem érdekel!Souske porrá akart verni,Bill pedig 1.000.000.000% ,h előbb utóbb beleszeret vki másba!-én.-Persze....de ha nem teszel semmit csak ülsz a padban lábadközé húzott farokkal akk téll belezúg vki másba és vége!The End!Nincs tovább....stb.-Holly.-Jó most igazd van!De amúgy is nem hiszem,h a remény fenntartásán kívül bármit is tudnék tenni!-én.-Tévedsz!De ha nem jössz rá magadtól akk én nem segítek!-Holly.-Akk csá!-én és kikapcsoltam a gépemet.Leültem az ágyamra és bámultam a posztereket.Elszorult a szívem.....nem tudtam mit csinálni.Patakokba hullani kezdett a könnyem és nem tudtam megállítani!De hát már annyira nem is érdekelt semmi....csak Ő!Eric hirtelen erős üvöltéssel beviharzott a szobámba.-Enni azonnal vidd el az újságaidat az ágyam alól!-üvöltötte nem éppen nyájasan.-Bazd+ Te is pont most jössz???-ordítottam neki vissza.-Hát igen...és most pedig szépen elhordod onnan a cuccaidat!-mondta Eric és belemart a karomba.-Eric hadj már békén!!!!!-sírtam ,de ez mostmár nem csak a fájdalom könnye volt.eric a kezemnél fogva behúzott a szobájába és rámzárta az ajtót,h addig nem jövök ki onnan amíg nem végzek.Ugyan ez nem volt bölcs döntés,mert én elkezdtem kutakodni a szekrényében.Mindent találtama rágógumipapírtól az óvszerig....elégé undi volt meg kell hagyni!T_T -Na végeztél már???-csapta ki ajtót Eric olyan 10 perc után.Én még ott álltam a szekrénynél és nem tudtam,h mit csináljak.Még neeeem!-mondtam és visszatoltam a fiókokat.Aztán nem tudtam mit csinálni felszedtem az újjságaimat és kirohantam a szobájából.-Hé Prücsök!Mióta van neked boxered?-nézett rá kérdően mikor vissza értem a szbámba.-Nekem nincs Eric!Biztosanott hagytad!-mondtam miközben a karomat próbáltam helyre állítani.-Én a Te szobádban?Hülye vagy má' csaje!!!-röhögött rajtam Erc.-Na nem baj....majd kidobom!-mondtam.-Én nem vennék rá mérget,h nem tudod kié!-röhögött rajtam Eric.-Pedig nem tom,h miről beszélsz!-mondtam.-Leraktam az ágyadra...hát én nem lepődtem meg non rajta!-vihogott aztán bement a szobájába.,,-Hülye!"-gondoltam magamban.Bementem a szobámba s a helyére raktam az újsághalmot.Mikor le akartam ülni az ágyamra azt hittem meghalok....vagy szívinfartust kapok otthelyben!Fekete boxer...,,Bill" felirattal! (tudjátok,h magának terveztet boxert a ,,Bill" írással *_*)Egy pillanatig csak álltam az ágyra meredve....aztán fogtam egy szatyrot és beleraktam.....a szatyor pedig az ágyam alá került.-Biztos itthagyta...-mondtam elhaló hangon.Aztán kiviharzottam a szobámból és lementem a konyhába inni,de ott épp Eric telefonált.Épp az egyik haverjával beszélt arról,h mit talált nálam.Ilyeneket hallottam,h:,,-Figyeld már Blody,a húgom elég koránkezdte!.....(válasz a telefonból).....-Igen-igen azzal a sráccal!Tod,h most itt voltak a seggfejek és Enni totál elvolt havazva tőlük....pedig a kis raszta még mondta is!-röhögött Eric......(válasz)....-Épp ez az haver!Ma hívjuk összea bandát elmesélek mindent!"-aztán letették.Álltam a konyha ajtónál kővé dermedve.-Te mit hallgatózol Prücsök?-kérdezte Eric mikor meglátott engem.-Eric!Nem volt köztünk semmi...nincs mit elmondani az agyatlan haverjaidnak!-győzködtem.-Persze....el is hiszem!-mondta Eric kissé gúnyosan.-Gyerekek!Elison perceken belül itt van...nekem el kell mennem az öcsétekkel oltásra!És még majd bemegyünk az apátokhoz is!Este 7-re legkésőbb itthon vagyunk!-köszönt el tőlünk anyu és elkezdte keresgélni a kocsikulcsot.-Okay!-mondta Eric.A szemében szinte láttam,h vmire készül!Tudtam,h elég ha anyu csak kihajt az utcából Eric már rohan is a barátaihoz.-Eric ne bántsd a húgodat....Ennikém ne veszekedj Te se!Sziasztok!-mondta anyu.Beültek a kocsiba és elmentek.-Na pááááááá!!-intett Eric és kimászott a hátsó ablakon,felpattant a cangájára és már el is ment.Én meg ott maradtam egyedül....

Már lassdan egy órája vártam Elisont,de nem jött.Fent ültema szobámban és bámultam az ablakot.Üveges tekintettel...semmit sem tudtam kezdeni magammal!Azon agyaltam folyton,h Bill mit csinálhat most.Ez egy igen szomorú gondolatsor volt részemről,de igazán csak akk vált nyomasztóvá mikor eleredt az eső és a rádióban megszólalt a Monsoon (remélem jól írtam le T_T).Felültem az ablakba és szomorúan bámultam kifelé.Hirtelen vki elkezdte lentről dobálni az ablakot egy maréknyi kaviccsal.Ki nem találtam volna ki az....Souske.Ott dekkolt esőkabát nélkül a hidegben.Először csak forgattam a fejemet...nem is akartam rá figyelni.Azonban mikor már jóideje dobálta az ablakomat elegem lett.Felvettem egy kabátot és képes voltam papucsba kimenni hozzá.-Mi a franc bajod van már megint???-ordíbáltam vele.-Enni...Enni hallgass meg!-könyörgött.-Hát enem hallgatlak meg,tűnj már el!Idegesítesz és az a kavics rettentően szúrta a talpamat!-ordítotam.-Miért vetted le,-kérdezte.-Próbáltál már tűsarkúban futni?-kérdeztem.Most már nem is ordítottam neki,hanem kicsit lenyugodtam.-Bocsánat...elborult az agyam!-mondta.-Na azt láttam,h elborult!-mondtam  neki.-Bocsáss meg!Kérlek....-mondta.már kicsit megenyhültem.Nem volt szívem neki azt mondani,h nem!-Ha non akarod felőlem újra kezdhetjük!-mondtam.Erre legszívesebben levágtam volna a számat!,,-Mit művelek?!Itt sóvárgok Bill után...és Souskét mégis visszafogadom???!!!Őrült vagy Enni!"-gondoltam.De erre Souske átölelt,de csak ennyit tudott mondani:,,-Kösönöm!" És ekkor ráeszméltem,h megpecsételtem a sorsomat.....örökre elveszített Billt!Jó persze még lehet,h találkozunk,de ő most vajon mit érezne!Mit válaszolna erre ha az én helyemben lenne...1.000.000.000 %,h elkergette volna Souskét,erre én meg mutatom neki az irányt!-Most mennem kell!Sya Souske!-mondrtam és befutottam a házba.Megtörülköztem,megszárítottam a hajamat és végig néztem az összes szerelemről szóló vígjátékot,krimit,drámát,színpadi műt....stb.-t ami csak otthon volt.Mikor már szinte elaludtam még mindig ez járt a fejeben és nem tudtam tőle szabadulni.Legutolsó mondatom egy búcsúzkodás szerű volt bár csak aludni mentem:-Ég Veled.....-mondtam és elnyomott az álom.

                                      vége a 16.résznek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr26209021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nory 2007.11.12. 13:56:38

nem lesz több rész?????remélem lesz!végigolvastam és sztem naon jóóóó!!!puszi
süti beállítások módosítása