HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

13.rész:Bill féltékeny és a látogató....XD

2007.09.25. 17:06 Enni

Teljesen kiakadtam rajta!Szinte kitéptem volna Bill szívét,de kizárólag akkor,ha van neki...ami jelen esetben elég hihetetlen volt.Felmentem a szobámba és a kilincsemért nyúltam volna,h kinyissam az ajtóm,de a kezem a levegőt markolta meg.Ekkor jöttem rá,h ajtó volt-nincs.Ledobtam magam az ágyamra és sírva fakadtam.Aztán szépen lassan álomba sírtam magam......

Mikor felketem már sötét volt.Oda kaptam az órámhoz.12:05 perc volt.-Jahj....-hanyatlottam vissza az ágyra.-Jól kialudtam magam!-mondtam.Ekkor vmi az ablakomhoz koccant.1 kavics volt.Mérgemben kivágtam az ablakot és 1 hatalmasat üvöltöttem.-Ki az a b*zi akinek ablakot kell bedobnia 12:05-kor??????!!!!-kiáltottam.-Enni!Enni itt vok!-hallottam lentről.-Souske?-néztem le meglepetten.-Gyere le!-mondta Souske.-Ok!Rögtön.-mondtam és felvettem a cipőmet és 1 jackit majd kimentem a kertbe,gyakorlatilag pizsamában.-Na helló!-mondtam és megfújtam a kezemet.Kint lenni 1 nyár végi éjszakán,pizsamában és röpködő minuszokban nem volt 1 méznyalás,majd megfagytam.-Enni Te.......-nézett rajtam végig Souske pirulva.-Tudom....na miért is vagy itt?-kérdeztem tőle.-Nem jönnél velem valahová?-kérdezte Souske.Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam.-12 óra van!-mondtam.-És?Öltözz át és gyere!-mondta Souske kedvesen.Én 1 kicsit haboztam,de beleegyeztem.-1 pill és itt vok!-mondtam.Bent felvettem vmi jó és meleg ruhát,sminkeltem és már húztam is.De Bill lent volt és épp ivott a konyhában.Természetesen rögvest kiszúrt engem.-Enni?Hát Te meg?-kérdezte Bill.-Közöd?De ha már ennyire érdekel én bulizni megyek!-mondtam.-Veled megyünk Tommal!-mosolygott Bill.-Arrébb 1 utcával Bill!Mert én Souskéval megyek!-mondtam mosolyogva./arrébb 1 utcával=álljon meg a menet stb./ Bill szemei villámokat szórtak a dühtől.-Ha köszönni is aklarsz neki akk kint vár engem!-mondtam és kimentem az ajtón.-Pá!-köszöntem Billtől.Kint:-De csini vagy!-mondta Souske.Én erre elpirultam.-Kössz.Bill észre vett,de semmi több!-mondtam moasolyogva.-Tudom,h ez most neked tolakodásnak tűnik,de én nem akarlak megbántani....-mondta Souske mosolygva.-Nem baj!Sőt..-mondtzam és lesmároltam Souskét.Először csak meglepetten állt aztán ő is egyre jobban belelendült.Sok arra járó ember bambán bámult minket,mert ki hallot arról,h egy tinédzser éveiben járó pár az éjszaka közepén csókolózni kezdjen a nyílt utcán.De ezt a heves nyálcserét Bill is látta........és Tom is.Elindultunk Soukéval a városban.Sétálgattunk,beszélgettünk,nevettünk,de vhogy nekem egész máshol járt az agyam.Vhol Billnél,h miért is csinálom én ezt.....azért,h Billt féltékennyé tegyem és nem szerelemből.Így akárhányszor csak Souske megcsókolt Bill járt az eszemben és az ő csókja,amit a konyhában adott.Az amikor elaludtam vele,az amikor láttam őt Sarahval,az amikor megmentett a viharban és az amikor először személyesen kis megláttam.-Enni kérdezhetek vmit?-kérdezte Souske.1 padon ültünk 1 szökőkút mellett.-Mondjad!-válaszoltam neki.-Ez volt eddigi életem legcsodálatosabb napja!És most azt szeretném kérdezni,h......h....nem akarsz velem járni????????-kérdezte Souske és megfogta a kezemet.Erre a kérdésre én lefagytam,megdermedtem.Mit mondjak?Nem akarom megbántani.....-Souske!IGEN!!!!!!!!!!!!!!-mondtam és a  nyakába ugrottam.De ez az 1 szó,h ,,IGEN!!!!!!!!!!!!!!!" mindent eldöntött.....mindent ami eddig volt megölt és 1 új kaput nyitott.Egymás kezét fogva mentünk haza.-Késő van már!05:32!Köszönöm erzt az estét!-mondta Souske és megcsókolt,majd elindult haza felé.Mikor bementzem a lakásba,Bill a lépcsőn ült.-Mi a baj Bill?-kérdeztem tőle.-Semmi...-mondta Bill letörten.-Miért nem alszol?-kérdeztem.-Mert.....hadjuk nem érdekes!-mondta unottan és feljött velem az  emeletre.Én pedig elaludtam.....

Reggel már 10:23 volt mikor felkeltem.Kinéztem az ablakonm és 1 tök ismeretlen kocsit láttam Billék galaxyja mellett.-Ki ez????-néztem ki.Lementem a lépcsőn.Hirtelen szembe találkoztam anyu bátjával,a feleségével és az unokatesómmal.Anyu bátja:Rupert és Rupert bá' felesége Rose épp Simonéval,Gordonnal és apuval beszéltek,mert ő közbe haza jött megnézni minket.És ott állt a szoba közepén az én drága unokatesóm:Holly is.-Holly!-kiáltottam fel örömömben és a nyakábas ugropttam.-Neked is helló Enni!-mondta Holly.-Gyere!El kell mondjak vmit!-mondtam és felhúztam Hollyt az emeletre.Én a szobámban elmondtam neki mindent,mire ő csak ennyit mondott:-Banyek!-mondta Holly.Ekkor azomban belépett Bill is 1 szomorú hírrel.......amire egyáltalán nem voltam felkészülve...

                                                 vége a 13.résznek

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr49176695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vivi 2007.09.25. 20:55:04

ugyi vagy kiscsaj.
csak igy továb. :)

merci 2007.09.27. 12:17:02

lekéne lőni mindet....

Enni · www.mindenathrol.gportal.hu 2007.09.27. 17:45:58

merci!
2 lehetőséged van!
1.:én értelmeztem rosszul a kommentedet és fan vagy!
2.:húzol a p*csába!
Hízelgő mi?Lehet válogatni!
Enni Banx

caizzz · http://twitter.com/_caizzz 2007.09.28. 00:16:02

Tegnap indult el a KlipHenger, a videoklipek réme.
kliphenger.blog.hu
süti beállítások módosítása