HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

Fontos mondanivaló!

2007.09.19. 16:08 Enni

Helló Emberek gyöngyszemei kik olvassátok a blogomat!XD

2008-ban indul a Scream túrné!!!!!!!!!!!!!!Sok pletyka keringett arról,h hozzánk csak 2010-ben jönnek legközelebb:'( ,de aztán 1 új időpont keringett a neten!2009-re lettünk kiírva!XD:'(......Bár ez már 1 közelebbi időpont mégis elég távolinak tűnik jelen esetben,nem de bár???????!!!!!!!!!!!!

És most már a csodás időpont nem későbbre mint 2008 február 13-ára lett kitűzve!De még egyenlőre semmi sem biztos...de ez az utcsó 5let nekem nagyon teccik!!!!!!XDXDXD és sztem ezzel nem csak én vok így!

Na készülni az esetleges koncira,és bármi változás történik én majd beszámolok itt róla!!!!!!!:*

Legyetek rosszak!!!!!!!

Liebe Grüse:Enni Banx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr66170429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása