HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

12.rész:Az új barát.

2007.09.17. 18:38 Enni

Mikor kiértem a kertbe leültem a hintára és elkezdtem sírni.Bill a hátsó ajtónál ált és csak nézett ki a fejéből...de azért amikor az első könnycsepp erőszakosan legördült az arcán már lelkiismeret furdalása is volt.De csak állt ott szótlanul,mint akit megköveztek.-Mi történt tesó?-kérdezte Tom és oda állt Bill mellé.-Semmi!-mondta Bill és letörölte az arcáról a könnycseppeit.-De....-mondta Tom,de Bill meg sem hallgatta csak elment.Elison is feltűnt az ajtóban.-Mit csinált megint Bill?!-nézett Tomra kérdően.Ez az a tipikus *jónővérakaroklenneidenemigazánmegy* nézés volt.Mindig így nézett amikor engem baromira sajnált.-Nem tom...de Enni talán szókimondóbb lesz!-mondta Tom és leballagott a kerti lépcsőn a hintához.Én csak a kezembe temettem az arcom,mikor Tom oda ért hozzám.-Mi a baj?-mosolygott.-Semmi!Csak...-mondtam és letöröltem pár könnycseppet az égővörös arcomról ami előbb még fal fehér volt,de Bill....de ő mindent tönkre tett!Vagy,ha nem is ő...akkor én,de ez már mind1!Sarah megutál örökre!Nem elég,h a pasijához menekülök,ha baj van,még ráadásul le is csókolom Billt!Na ez már nekem is túl sok volt....-Csak mi?-kérdezte Tom.-Bill...de nem!Ez csak rám tartozik!-kiáltottam a szemébe és ,,felmenükeltem" a szobámba.Tom csak mosolygott,érezte,h ilyen nehéz lesz velem szót érteni.Persze az orra bukás után már ez is könnyű volt.

-Enni?-kopogott Elison az ajtómon.-Hagyál!-mondtam sírva.-Azonnal engedj be vagy betöröm az ajtót!-mondta Elison.-Hiszem,ha látom!-mondtam.Ekkor azomban nagy robajjal kicsavarodott az ajtó a helyéről.-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!-sikítottam.-Enni!Enni!Enni!Enni!-mondta Elison és elkapta az ajtót ami majd nem rámesett.-Te teljesen meg vagy huzatva!!!!!!!!!?????-ordítottam Elisonra.-Enni!-mondta Elison mögül Eric.-Nem én voltam!Eric kifeszítette az ajtót!-védekezett Elison.-Nos,h is tette ezt?!!!!???-ordítottam nekik.-Tudod volt 1 kanalam és...és....kifeszítettem vele az ajtód pántjait!-mondta Eric.-Ti teljesen hülyék vagytok!Bazd+ Eric Te meg 1 akkora bu***zeráns,köcsög vagy!Jaj,nem is köcsög vagy hanem,népművészeti cserépedény!-ordítottam és kirohantam az ajtó helyén./ez tök poén sztem!XD/-Enni!Ne rohanj már el!-mondta Eric és elindultak utánam le a lépcsőn.Eby folyamatosann kaparta a vendégszoba ajtaját.Szűntelenül ugatott.Hirtelen csak azt vettem észre,h a ábam alól kiesik a talaj és esek-esek lefelé.Hirtelen rá estem a mögöttem rohanó Elisonra,ő pedig Ericen landolt.Láttam még ahogy Eby feltépi a bejárati ajtót és csaholva kirohan rajta a kertbe.-Nézd má' Bill!A Banx gyerekek egymáson!-mondta Tom nevetve,de Bill el se mosolyodott.-Kac-kac!Kabd már be Tom!-mondtam és belekapaszkodtam a gitáros kezébe és ő meg felhúzott a földről.

Ekkor vki eszeveszetten kezdte el nyomni a csengőt.-Na bazd+!Ki ez a s**fej?!-mondta és kimentem a kertajtóhoz.1 fekete hajú,fekete szemű fiú állt az ajtóban.Japános vonásai voltak,de a főjellemző a szem,most tisztára más volt...nem volt húzott.Még pár vonásából is következtettem arra,h nem teljesen japán...mondjuk úgy,h ,,félvér" volt.-Sya!Enni Banx vok!Segíthetek?-kérdeztem tőle és közben lenyomtam a belső pumpámat.-Hatalmas robbanást hallottam ebből a házból!Nem történt semmi?-kérdezte és közben szélesen elvigyorodott.-Nem semmi!Azértr kösz,h kérdezted...ööö....öööö-mondtam.-Jaj bocsi!A nevem  Souske Sagara!/ejtsd:Szoszke Szágárá/-mondta mosolyogva.-Aha!Akk sya Souske!-mondtam.-Most költöztünk ide Tokio-ból,itt lakik a nővérem:Kaname!/ejtsd:Kánáme/-mondta.-Nos akk üdvözöllek itt!Bejössz?-kérdeztem tőle.-Nos,ha nem zavarok akk szívesen elfogadnám a meghívást!-mondta 1 széles vigyorral.-Akk gyere Souske!-mondtam és bevezettem őt a házba.-Gyerekek!Ő itt Souske Sagara!Most költöztek ide a nővéréhez!-mondtam.-Helló!-mondta Eric és Elison egyszerre.Tom is köszönt,de Bill csak 1 kicsit integetett neki,mint aki tökre megvet mindenkit.-Köszönöm a meghívást Enni!-mondta Souske.Erre Bill szeme szikrázni kezdett.Leültünk a kanapéra.Amíg a többiek beszélgettek Souskeval én kimentem 1 kis piáért.Mikor visza mentem leültem Bill és Souske közé.Bill kicsit felszabadult,de amikor meglátta,h Souske keze a nyakamnál van ő furcsán,lenézően megszólalt.-Souske!Nem kéne már haza menned?!-kérdezte lenézően Bill.-Nem.Egyedül voltam otthon mikor hallottam azt a nagy koppanást...-mondta és ránézett Billre.Furcsa párbaj kezdődött ezzel a 2 fiú között.-Bill képzeld el!Souske Tokio-ból jött!-mondtam és kicsit intettem Billnek,h *eztazzonnalfejezdbe*.Erre ő csak megvonta a vállát.-Miért nem maradtál ott?!-kérdezte Bill Souske-tól.-Mert ott nem nagyon bírják a félvéreket és engem folyton vertek!-mondta Souske és átkarolta a vállam.Bill feje erre vörösebb lett mint 1 paradicsom.Tom ezt látva hirtelen beült közém és Souske közé.-Tom?!-mondtam neki értetlenül,de amikor megláttam Bill fejét mindent megértettem.Ekkor megcsörrent a telefonom.-Halló!Enn!-Sarah.-Mi van Sarah?-kérdeztem tőle elég furcsa hangnemben.-Bill ott van?!Már kb. 2 órája hívogatom őt,de semmi!-mérgelődött Sarah.-Adom!-mondtam.Bill és Sarah kb. 5 percig beszéltek aztán Bill lerakta és savanyú képpel megjegyetzte.-Sarah idejön!-mondta.-Óh az "remek"!-mondtam.-Enni!Gyere ki 1 percre!-mondta Souske.-Ok!1 pill rögtön jövünk!-mondtam és kimentünk az előkertbe.Bill mintha oda fagyott volna az ablakhoz úgy nézett minket.

Kint:-Enni!Köszönöm ezt a meghívást!-mondta.-Szívesen máskor is!Jó volt veled már mint...jó érzés volt 1 jót beszélgetni veled!-mondtam neki.-Már késő van!Mennem kell haza.Örülök,h megismetrtelek!-mondta.Már majd nem össze ért a szánk amikor Tom kikiabált az ajtón.-Bill rosszul van!-kiáltotta.-Majd akkor lesz rosszul,ha most bemegyek!-mondtam.-De Enni ez most nagyon komoply!-mondta Tom és odafutott hozzánk.Azzal a *csárómeóbukta* pillantással bámult rá Souske-ra és megfogta a kezemet.-Bill nagyon rosszul van!Segítened kell!-mondta Tom műlihegéssel.-Rögtön megyek!-mondtam.-Nem most!-mondta Tom és behúzott a verandára.-Sya Souske!-mondtam és bementem a házba.-Hol van ez a s***fej!!!!!!!!??????????-ordítottam.-Enni!Sajnálom!-mondta Bill.-Hát sajnáld is!Mondtam és megpofoztam Billt,de az a fájdalmas üvöltés amitv a pofon kiváltott kicsit meglágyított....de még itt nem volt vége semminek....

                                                    vége a 12. résznek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr85168651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása