HTML

Tokio Hotel+Enni

Ez itt 1 TH-s blog amit én írok azaz Enni!A blog értelme nem fog másra irányulni csak a Tokio Hotelre és.......... Ha elolvassátok a story-imat úgyis rájöttök végül!:) Előre bocsájtom,h a Tokio Hotel mindig képben lesz a storyka színvonalában szóval jó köröm rágást mindenkinek! Enni:)

Friss topikok

Linkblog

6. rész:A váratlan fordulat.

2007.08.25. 17:21 Enni

Csak zuhogott kint és mi már kb.1 órája dumálltunk Billel,de még mindig nem voltam elég bátor.Annyira megnyílt nekem mint 1 könyv,mint 1 teljesen magával ragadó könyv amit 10 perc alatt kiolvasol.Csak bámultam a 2 szép barna szemébe és vmi furcsa érzés fogott el...vmi egészen furcsa.Amit egész addig nem éreztem amíg csak 1 egyszerű fan voltam,akiről azt se tudják,h létezik.Bill csak beszélt és beszélt......és a szavai furcsán csengtek.Ezt később arra fogtam,h megpróbált magyarul beszélni :).Amikor kicsit alább hagyott az eső elindultunk haza felé.Igaz még mindig esett,de ez most nem volt olyan vad mint a jégeső.Miközben mentünk elsétáltunk Gerryék háza előtt.Gerry apja most esőkabátban volt a udvaron és 1 telefont szorongatott.Látszott rajta,h tele van a szíve aggodalommal,és ezt nem tudja leplezni.Billel sokszor ránéztünk,de ő észre sem vett minket.Tovább akartunk menni,de én nem tudtam.Mereven álltam a léckapu előtt amíg Bill a lelkét is kiordította,h jöjjek már.Hirtelen megindult a lábam a kerítés felé és szinte azt sem tudtam mit csinálok csak ráhajoltam a kerítésre és beszélni kezdtem Gerry apjához.-Jónapot!Elnézést kérek,de mi a baj???-kérdeztem.-Gerry-t elkapta a vihar és még nem ért haza!!!!!!-sírta a férfi és csak ekkor látta meg Billt is.-Nos....részvétem!-mondtam bűnbánó arcal és ökölbe aszorítottam a kezemet.-Aranyos ez a kislány!-mondta a férfi Billre gúnyosan.Bill arca erre elvörösödött és alig bírta fékezni magát.Hirtelen belekaroltam és elhúztam a ház elől.Mikor elhagytuk a kerítést ránéztem Billre aki úgy látszott,h már megnyugodott.És így mentünk haza teljes csendben.

Mikor beléptünk a házba hatalmas volt a káosz.Elison 1 csésze teát iszogatott a kanapén és 1 takarót csavart magára.Tom eljátszott a nappaliban Ebyvel aki minden erejével azon dolgozott,h mefossza Tomot a sapkájától.Apu és Gordon az ablaknál beszélgettek,anyu és Simone pedig a fotelelben ültek.Eric pedig telefonált.De amikor megláttak minket mindenki elhallgatott.-Sziasztok!!-mondtam.-Helló!-mondta Bill is és átkarolt.Itt majdnem elájultam,elörösödtem és ezt gondolom Tom is látta mert furcsán mutogatni kezdett Billnek.-Óhhhhh Bill!!!!!!Köszönöm,h vissza hoztad a kislányunkat!!!!!!!!!-mondta anyu Bill nyakába borulva.-Szívesen bármikor!-mondta Bill mikor kiszabadult anyu szorításából.-Nos akkor,szentem vacsorázzunk!-mondta apu és bement a konyhába,h tálalni tudjon.-Addig ti öltözzetek át!-mondta Simone és feltessékelt engem és Billt az emeletre.Mikor megálltunk a szobámban sokáig csak álltunk aztán mondtam Billnek,h szeretnék átöltözni.-Ok megvárlak kint!-mondta Bill és kiment az ajtón.Én gyorsan felöltöztem,sminkeltem a szoba tükörnél és készen is voltam.Mikor ki akartam nyitni az ajtót vki megelőzött,és kinyitotta a másik oldalról.Bill volt az.-Lennél aszíves legközelebb nem rám hozni a frászt!?!?!?!-mondtam neki és kimentem az ajtón és ő meg be.Lementem az emeletről.Már mindenki az asztalnál ült és minket vártak.-Hol van Bill?-kérdezte anyu tőlem.-Öltözik.-mondtam és leültem.-Ó,te jó ég!Abba beleérti a sminket is, szóval Enni megkérhetlek,h menj fel és hívd le?Mond meg neki,h nem kell most sminkelnie!-kérte tőlem Simone.-Persze!-mondtam és elindultam felfelé a lépcsőn.Mikor felértem kopogtam a szobám ajtaján,mert ott öltözött Bill.-Gyere be!-hallatszott Bill hangja.Benyitottam.-Bill anyud azt kéri,h.....-kezdtem bele,de ekkor megláttam Billt.Tökéletesen volt sminkelve és a ruhája is száraz volt.-Na?Hogy festek?-kérdezte tőlem.-Nos erre most mit mondjak?-mosolyogtam rá.-Na akk gyere menjünk le....-mondta Bill és elindultunk lefelé.Mikor leértünk csak csendben leültünk, '"véletlenül" pont egymás mellé.Tudtam,h anyu kezeis benne van ebben a ,,Bill mellé ülős" dologban.Elkezdtünk enni szép csöndben.Hirtelen megszólalt apu:-Na és ugye nem sebesültetek meg a viharba?-kérdezte apu és Bilre mosolygott.-Neeeeem!!!!Semmi bajunk!-mondtam és ránéztem Billre aki a 2-őnk pillantását nem találta épp gondtalannak.-Na és Enni van most barátod?-kérdezte tőlem Gordon és én erre teljesen elpirultam.Égett a torkom és fájt ahogy lenyeltem a levest.-Nem....most nincsen.-néztem Gordonra aki erre ránézett a fiaira.Tom semmi ellenállást nem tanusított,de Bill egyre vörösebb lett.-Na és fiúk,most van barétnőtök?-kérdezte anyu Billtől és Tomtól.-Nincsen!-válaszolták a fiúk egyszerre.Anyura pislogtam aki erre csak rámmosolygott.Az vacsi hátra levő részében csak a felnőttek társalogtak és Bill Tommal,de én Eric és Elison kussoltunk mint a hülyék.

Este mikor lefekvéshez készülődtünk,Simone és Gordon a galaxyjukban,mi otthon a házban,Tom a kanapén,Bill pedig a szobámban,mindenkinek csak 1 dolog járt a fejében:az,h lesz-e holnap is vihar.Én ott voltam Billel a szobámban mivel még 1 kicsit TV-ni akartunk.Vmi régi mese ment a TV-ben amit Bill nem ismert.Én s szerettem,de csak ez volt vagy a DVD.-Nem akarsz inkább DVD-ni?-kérdeztem Billtől.-De...kössze a kérdést.-mondta Bill és leült az ághyamra.-Akk mondom a választékot:Sztárom a párom,13.harcos,X-man,Az Operaház Fantomja,Bridget Jones naplója,Igazából szerelem....stb.-mondtam és oda hoztam pár DVD-t az ágyra.-Na válassz Te!-mondta Bill és mosolygott.-Ok!-mondta és beraktam az Igazából szerelem című filmet.Kb.úgy fél órája nézhettük amikor Bill odafordult hozzám.-Téll nincs barátod?-kérdezte.-Nincsen!De nem is kellene,mert csak a baj van vele!Eddig soha 1 pasim,se volt velem érzelmes,aranyos,kedves,gyengéd vagy bármi ami ezekhez fűződik.Ki tudná nekem ezt mind megadni????!!!!-kérdeztem tőle szomorúan.-Hát.....mondjuk Én!-mondta Bill.-Mi?Várjál csak Bill....ez most mi volt?-kérdeztem tőle.-Nos hát.......hajrá Bill/jegyezte meg hallkan/.Nem akarsz velem járni?-kérdezte Bill.-Jaj Bill!Kapok időt mondjuk holnap estig?-kérdeztem tőle.-Persze!Én is ezt tennm a helyedben!-mondta Bill megértően.-Köszönöm!-válaszoltam,neki,és ekkor hirtelen rám tört vmi.Ráhajtottam a fejem Bill vállára és így néztem tovább a filmet.Bill pedig nem ellnkezett....sokkal inkább örült......

                                                                                     vége a 6. résznek

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ichundbill-enniesbillkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr36148800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kolozsi Zoltán 2007.08.27. 18:15:54

Grat. Enni nagyon ügyi vagy Te kis Hölgy ... csak így tovább.
süti beállítások módosítása